Saturday, October 28, 2006

Salutacions!!!!

Hola!!! Aquesta és la primera entrada del meu blog. Molt bé no sé en que consistirà, però m´imagino que poc a poc anirà prenent cos. Una part important de l´espai anirà destinat a una de les meves passions que és la música. També tindrà lloc les meves experiències i imatges de la meva estada a Canadà. Tota una experiència!!!

Salutació a tots i totes.

Per començar, m´agradaria recomenar un disc que acabo d'obtenir després de molt de temps darrera d'ell ... Johnny Hickman (membre dels Craker) - Palmhenge


Si no heu tingut l´oportunitat d´escoltar-lo, no està gens malament. Rock americà sense més ...

Si voleu tenir més informació podeu anar a la seva pàgina web:

http://www.johnnyhickman.com

Espero anar penjant diferents coses amb la major regularitat possible.


Penjo un link d´una actuació en directe:

Johnny Hickman - Papa Johnny´s Arms




Salut

1 comment:

Anonymous said...

Hola!!!! Que ningú escriu al meu blog???