Saturday, March 10, 2007

DRIVIN'N'CRYN



Gran any de concerts per Barcelona ... i jo per terres canadenques: Tool, Alice in Chains, The Black Halos, Marah ... i ara m'acabo d'enterar, pel meu amic Jordi, que tornen en concert a KGB els Drivin'n'Cryin. Aquesta banda d'Atlanta que barreja el hard-rock, rock sureny, blues i folk va venir en concert a Barcelona l'any 1991, i concretament a la sala KGB. En aquella època no anàvem molt sobrats de diners i per si de cas els dissabtes escoltàvem el mític programa de Tarda Tardà a veure si regalaven entrades. Aquell dissabte van regalar entrades per un grup que no coneixiem ... però tu, eren gratis. Així que vam trucar i ens van tocar. A la sala KGB potser hi havien 100 persones i vam veure un concert memorable. Un set acústic i un altre més metàl.lic va fer les delicies dels pocs que estàvem allà. Durant molt de temps vaig intentar trobar els discs d'aquesta gent al carrer Tallers ... impossible. Un dia, en una botiga que tenia coses de segona mà i que no acostumàvem a visitar, vaig trobar el grandiós Fly Me Courageous d'importació. Em vaig deixar tots els estalvis, però que collons!!! Des de llavors he mantingut una relació especial amb aquesta poc coneguda banda i la carrera en sol.litari del seu cantant Kevn Kinney. Si no els coneixeu i voleu començar us recomano el Fly me Courageous i Wrapped in the Sky. Si voleu la seva faceta més hard rockera no podeu deixar passar el seu disc Smoke. Si teniu l'oportunitat d'anar al concert, segurament valdrà la pena ... jo m'hauré de contentar en escoltar cançons com Chain Reaction, Build the fire, Pura Vida o Whiskey Soul Woman. Apa, us deixo amb alguns vídeos que he trobat.

Pàgina web de Drivin'n'Cryin

Drivin'n'Cryin - Honeysuckle Blue (Mystery Road)



Drivin'n'Cryin - Let's go dancing (Fly me Courageous)



Drivin'n'Cryin - House for Sale (Mystery Road)

No comments: